UMEÅ OPEN

äntligen är dagen här. gårdagen blev hel lyckad, ingen som stupade denna gång, vissa fick fara på trevligheter efter krogensdansande. Invito var riktigt värt, kul att vara på ett nytt ställe, lilla jag på Invito, träffade mycket tjänt folk och hade en toppen kväll. morgonen vaknades tidigt som vanligt och jag kunde inte somna om, så jag har legat och kollat på TV och poppat upp för kvällen, just nu med deportees i högtalarna på datorn, perfekt! kvällens outfit är utvald. gårdagen hade gåtor, gårdagen hade skratt, gårdagen var jag fab, ikväll blir nog också en fabkväll, wonderful. födelsedagsbarnet var sjukt vacker igår, och hon var allmänt bäst som vanligt, gänget älskar jag verkligen, inte en enda gång jag inte har kul med detta gäng, puss på er! och tack för skjussen hem andreas och maja! toppen bra att slippa betala taxi.
Frasses var gott igår också, men dock inte lika god som den var förra helgen, men skönt att komma hem och sova hemma. oj så svammel det blev i detta inlägg, men det är så det ska va!

förresten, träffade frida igår, det var trevligt, mycket trevligt, lite deeptalk i soffan, du är bra bruden!

gårkvällens citat: "hut i humeå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0