stackars mig

jaha, hur bra har jag varit på att uppdatera på slutet? men jag har inte haft någon ork att sitta vid datorn. jobbar hela dagar och idag var en "intressant" dag.

igår var jag på midgård och kollade på min syster när hon sjöng, sjukt snygg syster och underbar röst, jag var stolt och rörd. projektet var toppen bra, lite konstig men (det var ju midgård). igår började jag känna att febern var lite lätt påväg, så imorse när jag vaknade hade jag feber, men jag tänkte att nog klarar jag av att jobba iaf, så jag klev upp, ställde mig i duschen, sminkade mig, fixade håret, åt lite frukost och tog mig två alvedon. hostade gjorde jag hela morgonen också. (en riktig fräshing på morkullevägen) gick till bussen, åkte buss med sandra som öppnade idag, gick ut på lagret och tog en plockpall och började dra den, oj så jobbigt. kroppen var så svag så svag, blev fuktig på ryggen och huvudet snurrade. jag försökte i en timme, men klockan åtta så stämplade jag ut mig och gick till jocke och sjukanmälde mig. tog mig sakta men säkert till bussen. (anfådd) satte mig på bussen och tog mig hem. gick och la mig på en gång och har i princip sovit hela dagen, (sova och dricka mycket vatten är grejen) nu känns det faktiskt bättre i kroppen men huvudet är dock inte riktigt min vän. Pappa var världens sötaste och kom förbi med lunch åt mig. nu ska jag snart krypa ner under täcket igen och tycka lite synd om mig. tur jag är ledig imorgon så jag får kurera mig inför lördagen partaj, Ina 25 år och melodifestivalfinal, kan inte bli bättre! Brudar, alkohol och sedan rex . kommer bli en toppen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0