söndag

gårdagen: stress på jobbet, men trevligt att träffa Anna Stenergard igen, kom just precis på att jag är ledig idag och imorgon, så jag skulle egentligen gjort mig min tobaksbeställning igår, men jag får nog fara förbi där i eftermiddag och skicka iväg beställningen, för det är ju faktiskt lönevecka i veckan. efter jobbet kom syster till willys så vi promenerade och pratade hela vägen till mig, hon är som väldigt fin min syster. väl hemma på morkullevägen var det dags att fixa och dona inför kvällens temafest, blev riktigt nöjd med hur jag såg ut, mycket mycket nice klänning faktiskt. blev iaf fest på västerslätt i en lokal tillsammans med en massabrudar, underbart! sen blev det olles, men där var det väldigt folktomt, så efter kanske en halvtimme gick jag och Linn till Rex istället, sjukt nice att bara glida förbi och in på Rex. Väl inne på Rex träffade vi mycket folk, många plus och mycket glada miner, väldigt bra kväll. gick sedan på frasses och käkade, sen kom Anna efter hon slutat jobba och då satt hon med mig till jag käkat klart och efter det gick vi till sveagatan och sovde, skönt ändå med lägenhet i stan!!


dagen: vaknat, gått och handlat, ätit. diskat lite och bara umgåtts med en underbar person, solen skiner, mitt huvud gör lite ont efter gårdagen, men syre och sol gör susen. nu äter vi chips och dricker fanta. GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0