partay

då var det lördag, jag har shoppat, mycket. jag har inga pengar kvar nu. men det gör inget för jag är glad ändå. jag har shoppat kvällens outfit och jag är taggad. sitter nu och väntar på att karin ska sluta jobba så jag kan börja fixa mig inför kvällen. slagertema hos den nyblivna 25åringen Ina, stort grattis vännen! Förkylningen och febern känns bättre, men jag känner mig inte 100. börjar förresten bli lite hungrig nu. Stavert ska med ut och dansa ikväll, och hennes Tomas, PERFEKT. toppen kväll. jag taggar. usch, jag skakar i fingrarna, skumt, måste vara de tre kopparna kaffe jag drack på Barista med familjen plus Katja. (mycket trevligt)

tur man är ledig imorgon så man kan sova bort febern. (den lär ju dyka upp imorgon också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0