helgen.

helgen i fyra ord. SLITEN MEN SJUKT KUL.

Tiger Lou var bäst på Umeå Open, när jag tog mitt första glas under lördagen var jag fortfarande bakis, sjukt sliten. men efter några glas och några drinkar var jag i fyllan och villan. tog mig in till folketshus med brudarna vid åtta tiden och då begav vi oss snabbt till baren för några cider, sen var det dags för Tiger Lou, skakade av adrenalin och var allmänt lycklig. synd att de spelade så tidigt. efter Tiger blev det drinkar på TC. sen lite allmänt minglande (MYCKET FOLKT UTE) såg det näst hetaste jag sett på scenen, mycket snygga människor allmänt minglande runt på Umeå Open, jag gillar brudarna jag var ut med, de är bra. träffade dock inte alls de jag trodde jag skulle träffa, utan mest många andra, mycket trevligt! Blev övergiven på Deportees och lyckades få spya på benet, på max blev det nästan slagsmål i matkön och det var så mycket folk att man knappt tog sig fram med brickan. Jag blev irriterad på Umeå Taxi, största minuset under kvällen, tio minuter i kö för att fråga var taxin tagit vägen. usch. men tillslut kom det en bil och det blev sommartid under natten. man ställer om klockan klockan tre på natten ifall någon undrar.

söndag? får ett gulligt sms av Maja Holm  när jag ligger och kollar på reprisen av Let's Dance, hon lyckades på nått knäppt sätt få upp mig ur sängen, blev iaf fika på Mekka med Hannah, Maja och Anna. M Y S. Hannah och jag var allmänt sega och bakis, Hannah dock lite mer än jag. gott med bakelser och goda mackor. mums. efter fika blev det kinamat med Anna, Anna är bra. hon får inte flytta. Efter mat och en joggingtur till bussen stannade vi av hos Maja och Andreas och småtittade på TV hela kvällen. till det blev hem och sova. jag var så trött att jag inte kunde somna, sjukt skumt, jätte dålig sömn inatt. Seg Linn idag, typ bakis fastän jag inte är bakis, skumt.

PUSS

Kommentarer
Postat av: frida

haha, du ringde mig ett antal gånger i lördags, det var mysigt, men jag tror inte du hörde vad jag sa ? :)

2009-03-30 @ 19:48:50
URL: http://fridat.blogg.se/
Postat av: linn

hörru. nu börjar de vara lite dåligt med uppdateringar här..

2009-04-10 @ 23:28:17
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0