en ledig torsdag

oj, idag är en dag jag är ledig. shit, nio dagar sen sist, vad har jag då gjort på min lediga dag? hm, I N G E N T I N G. jag är då sämst. men oh så skönt det är att ligga i sängen en hel dag och inte göra någonting, men mina vänner. jag sitter faktiskit och gör mig en skiva nu. en skiva med Tiger Lou, och ja, det kommer bli toppen bra att ha när man städar och gör sånna duktiga saker, (som jag egentligen tänkt göra idag.)

det är något väldigt skumt med mitt högra öras öronsnibb, det är lite blått också är det som om det är nå hårt och runt där som gör ont, märkte att jag hade något där igårkväll, men idag kikade jag på det och mitt öra är blått. undrar vad det kan vara..

imorgon ska jag på after work middag med mamma och pappa på TC och sen ska vi på bio, jag tycker att det kommer bli mycket trevligt. bara en mysig inte stressig dag.

Sjöberg var förbi för ett litet tag sen med en personlig inbjudan till hennes fest, jag längtar, det kommer bli toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0