alltså jag är ju sämst

förlåt mina vänner, jag är verkligen dåligt på att blogga, men mina senaste dagar har bestått av hosta, feber och att jag har legat däckad i sängen. många dygn nu på slutet har spenderats i min säng, underbara sängen. men måndagnatt är bland det värsta jag vart med om, låg och hostade bokstavligen hela natten, somnade där vid fyra/halv fem och väckaren ringde klockan halv sex. jag hade "sår ont" i halsen, jätte otäckt. men till det hemska, när klockan ringde så tog jag mig inte upp, efter tio minuter kunde jag sätta mig upp, sen började hostan igen och jag kämpade fram lite ljud så jag kunde ringa och sjukanmäla mig till oskar, stackarn som blev väckt så tidigt. med dåligt samvete somnade jag till slut och sov till mitt på dagen.

annars då? annars så är jag taggad för lördagen, Frida har sitt tjugoårspartay, fancy fancy, har en nice klänning till lördag, kommer bli toppen! gårkvällen spenderades i vännäsby där det blev en massa go fika och trevligt sällskap, vissa gör en gott.

sen mina vänner, nästa helg, då smäller det! Adrenalinet kommer pumpa och jag ska stå där, och se TIGER LOU! Lovley! jag är så taggad så, bra brudar, bra musik (och lite alkohol) kan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0