ojoj

vad tiden går fort, det är alltså midsommar på fredag, hur sjukt är inte det då? också har man fyllt tjugo och allt bara rullar på framåt, skumt, men samtidigt kul.
hittade mig en lägenhet jag verkligen verkligen ville ha, men nu är det visst någon annan som har bjudit på den, så nu är det bara att hoppas att det inte går nå bra med den köparen så jag kan få slå till.

har sedan senast vart i lycksele och i östersund, och sovit mycket lite, men haft vääldigt roligt, kom hem sju på morgonen på lördagen och jobbade senare till femton och sen fest på kvällen, och vilket festande därav, bästa förfesten på länge, snygg karl och mycket underbara brudar, ja kvällen var som bra.

nu idag har jag sovit ut, tvättat och diskat undan, det blev inte så mycket av mitt städande, men jag har iaf plockat undan.

jag diggar John Mayer.

Kommentarer
Postat av: lisaboman

tips: lyssna på hans version av free fallin' . m-m-m :)

2009-06-18 @ 17:37:36
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0