söndag, och solen skiner

jag gillare. har haft en toppen helg, två dagars besök på TC, har verkligen kommit fram till att TC har bland de bästa dansgolven, galet bra musik, även bra i baren, jag gillar housen, den är nice. synd bara att det typ bara är jag som gillare. gårkvällen blev super med arbetskollegorna, träffade mycket trevligt folk ute, det är som lördagar som har allt känt folk ute. så sjukt nice. fredagens besök med maja blev bäst på länge, gick och la mig med ett leende på läpparna, vilket var länge sen. (byta samtalsämne) hoppas solen håller i sig, nu ska jag diska undan och sen ta mitt pick och pack och bege mig till ersmark. farmor kommer idag! wee

Kommentarer
Postat av: frida

jag gillare :)

2009-07-13 @ 11:08:07
URL: http://fridat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0