tvätt tid på en fredagkväll

jotack det funkade det också , nu sitter jag och kikar på sagan om konungens återkomst på kanal fyra. vissa scener är faktiskt riktigt äckliga, som den som är nu, när dom är i "her"s tunnel.

jag har iaf kommit fram till att jag saknar att göra saker med mitt brudgäng. så tråkigt att jag alltid lyckas jobba precis då det ska planeras något. men jag tänker faktiskt inte ge upp, jag behöver vissa ljusa stunder i mitt liv.

vissa saker förstår jag mig på, andra inte.
vissa säger en sak en dag och nästa dag något annat.
detta kan göra att jag funderar och analyserar alldeles för mycket
obra är ordet, obra

Kommentarer
Postat av: linn

du jag känner igen det där med att analysera för mycket..

2009-01-02 @ 22:48:34
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0