today

Kul med många besökare!! welcome!

igår var en ganska känslomässig dag, men petra, charlie och mattias kom förbi på min rast vilket kändes toppen bra! tänk vad vissa personer kan få en att må så bra, det är skumt, men underbart! efter jobbet blev det middag och prat hos mor och far i Ersmark, där jag träffade min syster, älskade Julia! Sen just innan jag skulle åka blev Kisse jätte mammig, underbara katten, synd bara att han skulle bli så då jag for, kände mig så dum då jag fick lov att fara.. åkte iaf till stan och på bio med Linnsan, jag pratade på i bilen och Linn blev mer och mer nere, men vi pratade på hela tiden enda till filmen började. Australia, helt underbar film, inte alls så dålig som alla sa. Linn bölade och bölade och bölade, förstår inte varför jag inte grät något.. en tår föll just i slutet, men den var iaf helt underbar!

idag jobb igen, skönt att jobba tisdagar då det är söndagslön, toppen bra! inga kommentarer,

För stunden sitter jag i soffan och ser på Shear Genius och Top model , sjukt jobbigt då det går två program man vill se samtidigt, (vilket i-lands problem!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0