söndag vecka tre

jobb helgen avklarad, duktig Linn. Fick sluta redan klockan ett inatt på Rex, vart som sagt fullt där inne ganska så jätte snabbt. så jag skojjade med vakterna och var förste stämplare igår. det är som ändå trevlig stämning och trevligt att jobba på rex. alla är fulla och glada då de kommer in. dagens roligaste igår var vaktens ironi till mitt trevliga jag och en besökares så kallade "sign" vid kortköp där han skrev hans mobilnummer, (som om jag sparar kvittorna själv eller?) sen var det ingen goding heller,så tyvärr.. annars så var det en dryg så kallas Persa på Rex, stod alldeles för nära och var bara D R Y G, tur man bara kan ge en liten blick till vakterna så försvinner de dryga väldigt fort, tack för stödet pojkar!
efter jag slutat begav jag mig neråt i huset och stämplade ut sen begav jag mig uppåt och umgicks med Anna när hon jobbade, pratade med den söta bartendern igen. (ja han är SÖT) och hade allmänt trevligt mingel, nykter med ett glas cola i handen. inte fy skamm! komde oss iväg från Rex vid kvart i tre. (Linn trött då..) begav oss tillsammans med Unneby (som också jobbade på Rex igår) till Sveagatan där det blev nattsnack, natt mat och sova. Underbara Sveagatan. Ni är så bra brudar! Imorse blev det bestämt, på lördag blir det utgång med gänget. för jag jobbar stängning fredag, ledig lördag (LEDIG), sen söndag 14-17. Så varför inte gå ut då? Perfekt!

Nu ligger jag i sängen och skriver detta, funderar starkt på att poppa mig lite popcorn. PUSS

Kommentarer
Postat av: guess who

MEN JAG SKA OCKSÅ UT PÅ LÖRDAG!!!! FRÅGA MIG OM JAG VILL FÖLJA MED, FÖR DET VILL JAG :D

2009-01-18 @ 22:36:02
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0