onsdag

öppningspassen tycker jag bäst om, även fastän de ger mig minst pengar. men det är mycket trevligare att var på jobbet när alla andra är där också. har skrattat idag, det känns bra. (oj vad jätte deprimerande det lät..)

min syster kom över på middag, hon är bra, hon är fin, hon fyller sjuttonår imorgon! Förresten så känns det bra när arbetskompisar ställer upp, jag kommer jobba tre timmar imorgon istället för sex, för sen ska jag åka till midgård, för att se när min syster spelar för första gången! Jippi, jag längtar!

nu ska jag fixa mig för min biodate, ska nämligen iväg på bio ikväll, med petra, jag känner att kvällen kommer bli toppen!

avreagera sig raden: VARFÖR HAR JAG SÅ SEGT INTERNET?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0