no life at this weekend

nu har jag mördar helgen, eller mördar och mördar , men det är iaf helgen då jag inte har något liv. (men det är samtidigt helgen man tjänar bäst pengar, så det är som plus minus noll) stängning, stängning, rex jobb, stängning.

Promenaden igår då? Gick super bra, men den slutade med stora skavsårsblåsor (inte lika skönt..) vädret var iaf toppen, musiken var toppen och tempot var uppe. Tog mig tillslut till Ersmark , där en glad katt mötte mig i dörren, han är som saknad i mitt liv den där kisse. Hittade mig iaf lite köttfärs, en mjölkliter och en liten bröd bit. Bra med "Ica Ersmark" när ekonomin är lite torr på Morkullevägen..

Spotify är faktiskt riktigt nice, men jag hittar inte min nya favorit.. (Agnes Carlsson - Release Me) det känns lite torrt, de hade bara två låtar med Agnes, en duett med Måns Zelmerlöw också låten My Everything. Så nu fick de ett litet minus..

http://se.youtube.com/watch?v=MrIhtYwjR34

Efter promenaden igår begav jag mig hemåt med hjälp av skjuss av Jessica, sen lämnade jag av mina grejer, fastnade i telefon och vid made (as töntigt program egentligen..) sen tog jag på mig alla kläder igen och tog mig den låååånga (ironiskt tonfall) promenaden till Jessica och Isak, där det blev pizzabak och sedan film tittande. sen väl hemma igen såg jag de sista programmen på How i met your mother säsong 1.. så vad ska jag nu göra? :/ DC++ kanske måste laddas in i min dator? någon snäll själ som kan hjälpa mig?

Ikväll blir det först jobb till halv tio och sen efter det blir det att bege sig till måndagsvägen i Ersmark där Suss har sitt avskedsfesteri. jag vill egentligen inte fara dit.. för detta betyder hejdå, hon flyttar alltså till skåne.. i flera år.. jag vill inte det! hon har ju som alltid funnits här, men det kommer bli tomt, även om vi inte umgås jämt och hörs jämt så kommer det ändå bli tomt.. vi har ju ändå kännt varann i över 12 år. Jag kanske ska låsa in henne i något undangömt utrymme och låta henne stanna där inne ett tag? för då missar hon ju skolstarten och flytten ner! YES bra idé fröken Öjbrandt!

Sen har jag funderat på en sak.. drömmar.. varför är de så verkliga ibland, och vad betyder de egentligen? vissa drömmar kommer och går, hm, knas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0