måndag

= ridning, alltså seriöst, ridgruppen, stämningen, hästarna, allt är bara helt bäst. tycker om måndagar, dessa får mig att må så bra! Men nu känner jag lite av ridningen i benen allt.. skönt att få lite träningsvärk, det är ju ändå två veckor sedan sist. Red Donna idag, gick faktiskt super bra, med en sporre och allt, men vad gör man inte när man sitter på en riktig suris, men vi passade som bra jag och donna, kom som på henne där i mitten av lektionen, ryggningar är bra, åååh I'm back! Behövde verkligen en sån här avslutning på dagen, spänningshuvudvärk hela dagen, undrar hur länge det ska hålla i sig? har iaf min öppning, ledig, öppning, ledig, stängning, stängning, stängnings vecka. vilken dygnsrytm? men de är härliga ändå!

På fredag har susanne sitt avslutningskalas, trist att hon ska flytta.. känns som overkligt, har inte riktigt fattat att det är sant, det vill som inte gå in.. har som ändå kännt henne i över tio år, så det kommer bli lite tomt. fina du!


imorgon då? ska kanske vara med Ina, det känns toppen mys ifall allting går som det vore, Välkommen till min blogg förresten hjärtat! Apropå hjärtat, har fått fyra samma kommentarer av Caisa och en anonym.. hm? men det är trevligt med lite kommentarer på bloggen!

Nej, frågor, funderingar, less och ja. men det blir bra! allting har en mening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0