lördag

andra dagen på ledigheten, underbart! Var till vännäsby igårkväll och sov över hos Frida, underbara Frida, saknar och saknat henne. men ikväll blir det iaf REX för hela slanten, sjukt underbart att festa en dag och sedan inte behöva gå till jobbet dagen efter! natten är ung och jag är ung och vinet står bara och väntar. För stunden sitter jag och  poppar musik i datorn, lagar lite mat och väntar på Lotta, det blir Lotta och jag ikväll, men ute på Rex väntar även fler trevliga möten för kvällen. Toppen toppen toppen ! Jag känner att kvällen nog kommer bli en ganska bra kväll, fastän mitt konto börjar gå mot det ledsna hållet. PUSS på er. Vi lär ju säkert ses ute! HADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0