lördag

idag har jag jobbat (som vanligt) Men det var en ovanligt trevlig dag idag, plus att jag gillar rykterna som just har påbörjats, bara så alla ni vet så ska jag och peter gifta oss i sommar, jag fick nämligen alldeles nyss reda på att jag är gravid, så jag ska flytta in hos peter nu om sex veckor. önska oss lycka till! (hoppas ni känner ironin..) bara för att man går in på mio så kan mycket fina rykten spridas. skrattretande, willys är verkligen ett speciellt stället.

för stunden ligger jag på mage i ersmark och bloggar, jag ska äta middag här, super mys, huvudvärken försvann så fort jag kom in genom dörren. sen ikväll blir det först hippologum och prata lite med kusinvitamin, så underbart kul! Ska dit med fröken rydelius, vi håller som ihop hon och jag, piff och puff eller linnx2. efter hippo blir det hem och duscha och sminka och göra oss snygga, vi ska nämligen ut på rex ikväll, nyktra och snygga. (för jag är ju gravid..)

jag förstår fortfarande inte hur jag får in videon, har kommit så långt att jag kopierat in länken i HTML knappen, men hur får man in den från HTML rutan?

Kommentarer
Postat av: Jennie

När du klistrat in i HTML-rutan trycker du på "Uppdatera"-knappen längst ner till vänster. Använder du Firefox måste du göra rutan större för att se knappen. :)

2009-01-31 @ 18:47:00
URL: http://jwalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0