jadu

lycka till i malmö nu Suss, you can do it girl! och vi ses igen hemma i Umeå om tre år (Eller hur?!) Söta vännen ska flytta, tomt, men det känns kul att hon gör något drastiskt och bara drar, om man vågade något sådant själv..

efter vi vart hos suss (vi = jag, Veronica, Elina och Caisa) så begav vi oss till mig och piffade upp mig lite, sen begav vi oss till Corona. intressant kväll. nykter på krogen. det är intressant! inte något man gör varje dag.. och tror ni att kvinnorna på dansgolvet knuffas lite eller? mycket snygga karlar  på Corona, Caisa styrde upp nån karl, Veronica raggade på upptagna karlar. men vilken kväll vi hade brudar! har som saknat er mina högljudda tjattertanter!
men kvällens höjdpunkt var i min goda vän Maja Holms ögon då jag hoppade fram till hon och Anna, obeskrivligt, men oh så glad hon var. Jag var också glad av att se mina Anna och Maja. Puss på er! Inatt blir det sova på Sveagatan. M Y S.

Men först Willys jobb och Rex jobb och hämta bil i Ersmark. Ses på Willys eller REX!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, det låter som om ni har 50 åriga "karlar" på krogen ;P

2009-01-17 @ 13:55:38
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0