dagens

sämsta: spänningshuvudvärken, tog kol på mig, den la sig som på nå knasigt sätt bakom ögonen och hjärnan kändes som en svamp, stooooor. men jag var en snäll medarbetare idag och tog stängningen, så det blev några hundra extra. tacktack. Hade inskolning för Linda vid stängningen idag, jag gillar att lära ut saker det är kul.

Tur att jag har Anna Stenergard på jobbet, utan henne, ja..

Igårkväll fick vi ett helt överaskande besök, (vi jag och Linn) Veronica kom förbi, fina fina Veronica, hon är då för underbar. kom förbi, skrattade, pratade, uppdaterade, blev allvarliga, pratade mera, sen for hon, då gick jag och Linn och sov. sov bättre inatt än natten till igår, var som helt uttömd. Men jag är så glad över att det är så många som håller med mig och som bryr sig om mig. Hörde något intressant idag som jag tycker bara är helt sjukt, vissa personer har ju inte alla hemma.. men tillslut kommer du nog inse det. Men förresten, den där filmkvällen jag hade planerat igår blev istället prat, skratt, bloggläsande, allvarssnack, matätande, mer skratt, mer bloggläsande och sen lite grammisgalan också, pinsamt att se sig själv då man sluddrar fram ett tacktal (ingen nämnd ingen glömd..) men det var iaf lite väl pinsamt, sen tycker jag att det var tragiskt att inte Veronica Maggio vann något.. men det är ju stort att vara nominerad, en vacker dag är det hennes tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0