bröllopsduellen

filmen var förvånanstvärt bra, en liten tår föll även ner på min kind (Ja EN) Det var verkligen fullsatt på bion, (NOT) haha, jag och Petra hade hela salongen för oss själva, har faktiskt aldrig sett på bio helt själv, det var som bra, då kunde man kommentera högt under filmens gång, (bra för mig) Vi var in på Hemköp ikväll, gissa vem som jobbade? Linus, åh Linus, saknad i mitt liv, hans energi allt. måste ringa honom någon dag framöver, så vi kan ta en fika eller vad som helst, gess what ? Han flyttar till Barcelona i mars, det är inte precis grannbyn.. men avskedsfesten blir nog bra!

Allt händer på lördag, jag är taggad inför lördag, speciellt en utekväll med min Linn, Linn x två, kommer inte bli bättre! (och kan för den delen inte bli bättre heller!) Linn på personalfest med Willys, som jag sa då jag ringde "du kommer att få en spännande kväll på lördag".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0