andra januari 2009

jag är trött, känner nu att man har lite lite sömn i kroppen.. ikväll blir det tvätta och städa, kul fredakväll? men det är något som måste göras! Pappa och mamma har tagit hit min fina hylla, så nu står den här i mitt rum. Blev toppen bra! inte alls lika tomt, sitter nu och ser på yrrol på fyran, den är ju helt underbar! min humor är knasig, jag vet. men jag gillar den!

Ikväll blir det förutom tvätta och städa filmtittande. Det känns som en bra plan för min kväll..

Imorgon vill jag fara och hälsa på farmor tillsammans med mamma och pappa eftersom jag inte sett henne på flera månader, men det finns ingen som kan jobba mitt öppningspass, känns trist, hade vela hälsa på farmor imorgon..

Sen på nyår så tappade jag bort min fina vante! Jätte tråkigt! farligt med väskor.. förreten vart nyår toppen bra! tack brudar!!


Kommentarer
Postat av: linn

jättefin bild på er :)

2009-01-02 @ 17:52:18
URL: http://rydelius.blogg.se/
Postat av: linn

jättefin bild på er :)

2009-01-02 @ 17:52:32
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0