Ace of base

sitter och poppar gammal bra härlig barndomsmusik, för stunden poppar Ace of base i mina högtalare på datorn, toppen bra! Man får som nå konsigt leende och nå konstigt pirr i magen, känns det igen?

Dagen? tungt att kliva upp när man var ledig igår, men det gick bra, spännande start på dagen, lagom tempo, hann med det jag ville, frågor, svar, ja. delad dag. det var jobbet. Tog mig hem, smsade med Ina på vägen hem från jobbet, hon hälsade på mig efter kanske en timme, ååh Ina. fina du. vissa är bara bra. och du min vän, du är bra. hann berätta saker, hann höra saker, hann helt enkelt prata ikapp oss (hon har ju faktiskt varit i Indien..) Fick mycket fina ord på vägen. Sen berättade jag en sak för henne som gjorde att jag insåg något nytt om mig själv, skönt, nu har jag faktiskit rett ut en fråga i mitt huvud. tack för att du lyssnar!

Nu sitter jag och ser Sex and the city på tv3. Efter klockan nio ska jag slå igång How i met your mother, helt underbart. tack för en bra serie! Love Love Love it.

Bra avslut på en onsdag. Förresten, på lördag blir det Rex jobb, Mia ringde idag. Kul, känner mig taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0