22 januari 2008

Vilken dag, har hunnit med mycket. Men först mina vänner, ska jag gratta min älskade lillasyster på födelsedagen, hon blir ju hela 17 år idag! 365 dagar kvar till myndig, sjukt att min lillasyster blir så gammal, men då tänkte jag till i min tanke att om några månader fyllerjag ikke tonåring.. sjukt.. bolaget och allt..

Har städat hela min lägenhet idag, så jag känner att jag har gjort nytta (för det behövdes) det är så skönt att komma hem till en städad och fin lägenhet, men jag har kommit fram till att jag verkligen inte trivs med toan, det är rummet som är sjukt tråkigt.. måste ringa akelius och kolla när dom skulle komma förbi och kolla taket på toaletten. Imorgon jobbar jag stängning, har laddat mentalt inför lönehelg, lär nog smälla till nu när folk har pengar igen. idag var det ovanligt lugnt, men det var bra, under mina tre timmar hann jag (och mina kassörskor) mycket, jag känner mig nöjd med mitt jobb idag. (endast tre timmar också) Klockan sex åkte jag med mamma till Midgård för att titta på min syster när hon spelade. Åh vilken super mysig kväll det vart. Efter midgård vart det fika i Ersmark, sen buss hem och nu är jag hemma. Blev bloggande på en gång.

På lördag blir det fest, jag är taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0