090128

idag är det onsdag, vilket betyder öppning jobb och tobaksbeställning, ska jag vara ärlig så har jag haft lite halv panik över hur jag skulle hinna med tobaken idag, så när jag såg berget rullas in i personalrummet så fick jag en liten klump i magen, ingen kassörska förrän klockan tolv och ja, det var mycket kunder idag. men vet ni vad? tio minuter innan jag slutade så blev jag klar! Stressad, men KLAR. duktiga jag! Idag har jag faktiskt nästanmigsjälv, (ja jag vill ha det som ett ord) Knepiga PMS vecka, fyra dagar nu, galet konstigt. förstår inte riktigt, min kropp är verkligen ur balans. man funderar mycket när man har en "survecka", det har jag iaf kommit fram till. hoppas natten blir lång. Imorgon ska jag iaf jobba golv hela dagen, det känns riktigt kul, hoppas jag gör bra ifrån mig.

Efter jobbet idag så begav jag mig till stan för fika på barista med Veronica, hon är allt bra den bruden. Man mår bra av de vänner som ger en energi. Pratade om allt mellan himmel och jord, med stans godaste kaffe i handen. plus en chokladmousstårta, M U M S. Den där Veronica mina vänner, hon är ett plus. Efter fika blev det snabb shopping till middagen, som jag fixade då jag kom hem, köttfärssås med soltorkadetomater, JA det blev gott!  Nu sitter jag iaf i soffan under en filt och ser på Sex and the city, ikväll ska jag inte göra något alls, skönt, det behöver jag.

Förresten ska jag få en vetekudde, längtar, förstå vad skönt för magen vid ajajvärk och nacken vid stress, tack Stenergard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0