utmanad

Du har blivit utmanad!!

Utmaningen lyder som följer:

* Gå till den sjätte mappen med bilder i din dator

* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen

* Visa bilden på bloggen och skriv något om den

Det kommer bli lite svårt för min del eftersom min dator är ganska ny, men jag gör mitt bästa!



Denna bild är snodd från min kusin Saras hemsida : www.echoesofthenorth.com Det är hennes och Pasis hund Birdie som tar en sommartupplur på Modnirs rygg. Vet ni vad Birdie kan? Hoppa upp på hästryggen helt själv, visst är hon duktig. Jag trivs bra i Lycksele. Kika in deras hemsida! De har nämligen företag, häst och hundäventyr.



Egentligen skulle man utmana någon, men grejen är den att jag inte har sex stycken jag kan komma på (som inte redan är utmanade av Jenny) eftersom jag inte har någon aning om vilka som läser min blogg. men jag har iaf en jag kan utmana! Jenny Walker.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ska anta utmaningen så fort jag kommer hem. :)

2009-02-11 @ 12:37:00
URL: http://jwalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0