torsdag förmiddag

och idag är jag ledig, utomhus är det kallt, under täcket är det varmt, idag tänkte jag städa och så, super kul, (not..) Jag sitter iaf och lyssnar på MVT i bakgrunden, det är top ten at ten, ganska trevligt, idag är det 90-tals låtar som spelas, nu är det Hansons Mmmbop, den är mysig. ska köra Staverts Saab till Willys vid tre idag, undrar om den kommer starta, (den kommer nog vara väldigt kall iaf..)

Gårdagen? natten till igår sov jag riktigt bra, vilket kändes skönt, jag var knappt trött när jag klev upp, det var kallt ute när jag gick till bussen, tur var stod jag inte så länge och väntade på sjuan, men sen när jag stod på illervägen och väntade på femman så var den SEN, tio minuter sen.. så jag fick lov att springa i kylan från snipgränd till Willys, hade jag vetat att den var så sen hade jag lika gärna kunnat gå till jobbet från illervägen, men när klockan började gå mot kvart sju så tänkte jag nu springer jag, men då kom bussen som tur var. var iaf påklädd och påväg ut mot kassorna fem i sju. ganska mycket tryck på morgonen ändå, kul. vi körde tom tre kassor ett tag där innan tio. just det, när jag kom till willys var jorik och oskar där, de hade alltså jobbat hela natten! de såg lite smått slitna ut där de satt på bänken och väntade på bussen. men butiken såg super fin ut!! (faktiskit riktigt tur att de hade frontat till butiken så fin när det var KU) bra tajming grabbar! fick mycket hjälp av Annelie med tobaken, hon är bra hon.

Snart har jag slut på alla mina how i met your mother, blä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0