The war between us

tänk så spännande, vakna upp och bara känna, nej inte nu igen. men min hjärna kan inte vara normal. men vissa låtar är bara så rätt ibland. jag ska på umeå open och se tiger lou. vilken grupp, wonderful. kom i bra tid imorse till jobbet, (vilket betyder att bussen var i god tid)

kommer mig in på jobbet, tömmer om kassa åtta och sen börjar lördagens pass, riktigt mycket folk, men jag har varit mentalt förberedd på det, så jag fick bara lite stress mage, det blev bra när jag fick klartecken att jobba över lite om jag inte hann redovisningen, (vilket jag fick lov att "utnyttja") idag mina vänner, har jag haft ett toppen team på jobbet, så duktiga så duktiga! fick lov att berömma alla var och en personligen idag, mitt mammahjärta höll på att svärma över. inga klagomål utan bara trevliga brudar mot kunderna, DUKTIGA!

ikväll då? sitter hos Linn i Ersmark nu, har klappat valp och större hund, nu står hon och fixar mat, jag börjar faktiskt bli hungrig, ikväll så vi dricka vin och se på slager. perfekt kväll!

Kommentarer
Postat av: frida

jag ska också se tiger lou :) thi. dom är bra. vet du vilken dag som spelar?

2009-03-01 @ 08:15:37
URL: http://fridat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0