solen

vilket underbart väder det är ute idag, fyra minus och strålande sol, kan inte bli bättre. var nyss på en timmes promenad med Stavert, hon är som bra hon. Idag bestämde jag mig för att göra något för min egen skull, vecka 11 byter jag bort mina tre jobbpass och beger mig till Lycksele för en veckas "semester" eller vad man ska kalla det. Jag börjar nästan längta.. längtar bort från Umeå och bort från vardagen. Igår vad Jennys sista dag på Willys, sorgligt, kommer verkligen sakna henne på jobbet, jag blir glad av så kallade "plusmänniskor", de människor som gör en glad.

Knepiga kommentarer och en irriterad Linn dag var det igår, kom fram till en utav mina dagliga läsare igår iaf. Välkommen hit Daniel Andersson. Lovade att jag skulle skriva detta på min blogg, så här kommer det: Vi sitter i fikarummet, jag steker mig några kycklingkorvar och D.A. pratar på som vanligt, det nya mina vänner är, när du ser någon snygg kille så ska du säga "åh där går en Johan Jacobzon", (typ som "åh där går en Brad Pitt") och när du ser någon som är mindre snygg är det nya "Han var inte riktigt en Johan Jacobzon men.." så mina vänner, nu vet ni vad som ska sägas. Nöjd nu D.A.? 

Lediga daga är bra, fastän jag ska vara på jobbet klockan sex. Förresten så ska jag jobba på rex på lördag, det ser jag fram emot, sen nästa helg blir det åttiårskalas i Lycksele hos farmor, det kommer bli toppen! sen den söndagen blir det dressyrtävling, jag och Denver i L:A, yeah.
Appropå häst, hade hoppning igår, det gick faktiskit riktigt bra, skuttade runt på Benjamin, och hoppade faktiskt ganska höga hinder igår, och jag gillar fröken Rydelius självförtroende nuförtiden! DU ÄR BRA LINN!

Kommentarer
Postat av: frida

Hej Linn



Håller med, är skönt att få lite solljus och varmare nu efter dessa dagar med snöstorm :)

2009-02-10 @ 19:59:23
URL: http://fridat.blogg.se/
Postat av: Jenny

2009-02-10 @ 20:58:42
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Damn dator, det skulle inte skicka ett tomt meddelande, jaja. men visst hade du [email protected] eller har jag helt glömt allt ? :) kram

2009-02-10 @ 20:59:33
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: linn

I know I´m gooooood

2009-02-10 @ 22:03:17
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0