melodifestivalen

och middag i Ersmark, mammas fina kusin Bettan och hennes man är här från Hjo, super mysigt, vissa sällskap är stora plus. Kul att ses när man inte setts på ett tag också! Vi har just sett på melodifestivalen, jag tycker att det var konsigt att inte Marie gick vidare, men super kul att Emilia gick vidare, hennes låt var mysig. Sen har jag idag kommit fram till att jag nog är dett fan av Caroline af Ugglas, jag tyckte faktiskit om hennes låt idag, ska jag vara ärlig har jag aldrig egentligen lyssnat på texter i melodifestivalen, men idag var jag som klistrad, känslan, texten allt. hennes låt kommer garanterat komma in i min musikspelare i mobilen. kulkul.

imorgon lycksele, och jag LÄNGTAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0