matos

nu luktar det matos i hela min lägenhet, USCH. största minuset med min lägenhet är just att jag inte har någon fläkt ovanför spisen, det verkar visst inte spela någon roll att jag stänger dörren till köket, det luktar mycket mycket nu. har försökt att vädra, men då blir det ju isande kallt istället, pest eller kolera sitaution.

jag känner mig glad och motiverad, ska nämligen få lära mig beställa drycker på jobbet, alltså bli andre ansvarig för dryckerna. kul att vara betrodd, nu ska jag visa vad jag går för! tack peter för att du tror på mig. imorgon blir det öppning på jobbet , sen handla lite , sen hem och fixa inför festen imorgonkväll, tror kvällen kommer bli greeat. (LINN du måste komma..)

jag har gjort en till skiva idag till morgondagen, typ nice med hemladdningsprogram! Har också städat toan och skurat alla golv idag, har även bytt i sängen . duktiga jag! men sen har jag inte gjort mycket alls.. förutom vart förbi ica och handlat hamburgare till middagen (därav matoset)


ikväll blir det Linnx2 mys, hon ringde mig och ville gärna komma förbi, och det tackar jag inte nej till, och mina vänner, How i met your mother är den bästa serien som gjorts. tack för mig!


Kommentarer
Postat av: frida

känner igen problemet, vi har inte heller någon fläkt i vår lägenhet :/ men eric har fixat en nu, någon variant som han ska sätta in, blir nog bra.

2009-02-19 @ 19:30:44
URL: http://fridat.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad kul att du ska bli dryckesansvarig. :) Det är inte alls svårt att beställa, utan riktigt kul att gå runt med dosan och få välja vad som ska komma hem. ;)

2009-02-20 @ 10:54:42
URL: http://jwalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0