ledig lördag

och inatt sov jag gott. igår jobbade jag min första jourkväll på jobbet, vilket var mycket trevligt. tänk var roligt det kan vara att göra något nytt i livet. så lite det behövs för att det ska bli roligt. men det gick iaf bra, och jag tjänade x antal mer kronor (eftersom jag egentligen var ledig) jag fick även massage och akupunktur igår, imorse var första dagen jag vaknade utan huvudvärk, så det kanske funkade? tack mammas jobbarkompis eva. tack.

idag då? idag har jag sovit ut, sett en massa how i met your mother, städat lägenheten och diskat undan allting i köket. så nu ser min lägenhet bra ut. nu sitter jag i Ersmark och lånar pappas internet så jag kan tanka hem lite mer till datorn. imorgon då? då ska jag till lycksele och rida och köra hundspann, jag LÄNGAR. kisse är väldigt söt när han har vart inne hela dagen. han började att leka med mitt skosnöre, (för han måste ju hälsa så fort jag kommer in genom dörren) söta katten. nu ska jag iaf försöka lägga in ett bra klipp från how i met your mother. (försöka iaf)

det gick inte.. för jag hittar ingen uppdateringsknapp i vänstra hörnet, åh vad jag är oteknisk..

Kommentarer
Postat av: linn

ja linn. du är verkligen oteknisk. den är nere i vänstra hörnet.. du måste göra rutan större för att se den! ha så kul i lycksele!

2009-02-08 @ 22:28:15
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0