klockan 1038

igårkväll var iaf Veronica förbi mig, igårkväll var första kvällen på länge min hjärna inte gick på högvarv, hon är ett stort plus den där Veronica, och jag är glad för hennes skull. förresten så var det helt rätt människa som van Top model, Mckee, hon var klärt bäst, men det var tajt mellan hon och Samantha. de hade kunnat vinna båda två, men jag är glad att det var Mckee som vann. Sen under kvällen var det 500-kilos klubben på tv. alltså både jag och Veronica fattar inte hur man kan bli så fet, (inte tjock, utan fet) och att man bara kan fuska på sjukhuset genom att beställa hämtmat som pizza, kina mat etc etc etc. vad tänker man med då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0