jaha.

då var man utmanad, jippi. det värsta var att hon heter samma sak som mig. så jag löste det snabbt, här kommer det:

jag blev utmanad av: Linn Rydelius (http://www.rydelius.blogg.se)

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta, utmana några personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!

1. Vad heter du?: Öjbrandt
2. Ett ord på fyra bokstäver: Öken
3. Flicknamn: Özlem (turkiskt namn som betyder saknad)
4. Pojknamn: Örjan
5. Yrke : Överläkare
6. Färg: GrÖÖÖÖÖn
7. Klädesplagg: Överdel
8. Mat: Österländskt
9. Sak i badrummet: Ögonskugga
10. Plats/stad: Öjbrandt's
11. En orsak att vara sen: Övervikt
12. Något man skriker: Öööööj!!!!
13. Film: Öga för öga (Beck)
14. Något man dricker: Öl (men det gör inte jag)
15. Band:  Östen med resten
16. Djur:  Ödla
17. Gatunamn: Östra Kyrkogatan
18. Bil: Pass. (Någon? Hjälp.)
19. Sång: Öppna landskap
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Öppen gemenskap

Jag utmanar:
veronica nilsson
frida törnebring
maja holm
hannah dunkels
frida sjöberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0