en vecka kvar till lön mina vänner

nu är det bar sju dagar kvar till det är lön och jag får göra något skojsigt med mitt hår, och ja jag längtar. (tjat tjat) dagens jobb gick bra, ovanligt bra att kliva upp på morgonen faktiskt. nu håller jag på att fixa skiva inför fredag, jag tror verkligen att det kommer bli en lyckad kväll, bra gäng, lite fylla och ja, bra gäng! när skivan är klar ska jag köra den på hög volym i min sterio och sen börja min städning, (som min lägenhet länge har längtat efter) Ja Linn, jag ska städa idag inte bara säga att jag ska det.. förresten, låten jag la upp igår med nån konsig video till var låten som vi gick till på modevisningen, mycket trevliga minnen till den låten, det gillas starkt, fick som rubriken, gladpirr i magen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej nu har jag läst lite på bloggen :) men jag måste nog dementera att jag är en utav dina dagliga läsare...



aja skulle uppskatta om du nämnde det där om Johan Jacobsson lite då och då så det inte dör ut :) This my friend is gonna be LEDGEN wait for it DEIRY!!!

2009-02-18 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0