duktiga fröken ö

duktiga jag, jag har städat mer idag än jag någonsin trodde jag skulle orka. men nu är det iaf gjort och det är bara lite som jag lämnat kvar till imorgon. fick även ett mycket trevligt telefonsamtal strax efter klockan sex. Sjöberg ringde mig och ville komma förbi här en snabbis innan hon skulle vidare. toppen mys, känns som om det var hundra år sedan vi sågs. men vi hann iaf prata ikapp oss på en timme innan hon begav sig vidare. jag har även sörplat i mig en kopp med varmt vatten med honung och ingefära, så nu ska här kureras, känner att det är något på g i kroppen.

jag har tänt ljus och krupit in under filten i soffan och bara myser, skönt att ha en ledig dag imorgon så man kan pyssla på här hemma lite, känns som om min lägenhet längtat efter lite kärlek. så imorgon ska jag ta mig an badrummet och skura alla golv hade jag tänkt, men först ska jag sova ut. undrar om det är lika kallt imorgon eller om man kanske kan ta sig en liten promenix? nu har jag förresten snart bott här i ett halv år, tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0