anonym

grattis, du har erkänt, välkommen hit, nu är det din tur att blogga, du har adressen och en trogen läsare, för vem vill inte läsa om din sarkasm och om hur du alltid kan driva på en diskussion hur långt som helst men (nästan) alltid ha sista ordet? som du sa, man behöver de som hatar den, älskar en, och en massa skvaller, och du, du är ju en av de största skvallertanter jag träffat. och behöver du porr där också, så lägg ut det, men snälla, förvarna mig först. da.blogg.se, snart finns den mina vänner, vänta bara, snart finns den där! Svenska barney minus singel minus suit och minus blogg, men det mesta andra egenskaper barney har har finns hos han. haaaaave you met ted, jag vill höra mera vill inte ni? För detta mina vänner kommer bli : Legen.. vänta på det .. dariskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0