alla hjärtans dag

jag hann med mycket igår faktiskit, även fastän kroppen hade lite väl lite sömn så var jag ovanligt pigg (tur det finns kaffe och energidrycker) syster och hennes pojkvän var förbi min lägenhet igår, det var trevligt, vi drack lite te, sen sprang jag till bussen som skulle ta mig till jobbet, (ja jag nästan sprang.. men fick ändå stå i typ 10 min och vänta..) jag gillar detta nya väder, ska faktiskt ta mig en promenad till jobbet idag.

på jobbet rullade allting på, hade en "efterkorrigeringsdag igår", till alla kunder: det finns små stoppinnar för att man ska lägga upp dem innan sina varor och efter sina varor, då blir det inga missförstånd, tänkte bara om ni inte visste det. hade nio kassor att tömma igår igen, men det gick smidigt och snabbt, tack snälla Stavert för att du väntade och skjussade mig till stan. Jag stämplar in på Rex och tar mig ett glad med kaffe och pratar lite med Benny och gänget. Klockan tio börjar jag jobba, det var en ganska "stökig" kväll igår, mycket folk på konstiga tider och ojämn rytm. men mina vänner, söta bartendern var ut igår, kom fram och hälsade och så. trevligt trevligt. mycket känt folk var ut igår, och kvällen var trevlig. gänget som jobbar är ju bara hur nice som helst, kul att det i princip alltid är samma folk som jobbar. slutade halv två, då stämlade jag ut och jag och Linn gick ner och dansade hur mycket som helst, JÄTTE KUL. helt plötsligt när vi står och dansar så blir jag upplyft i luften bakifrån, ja hur det gick till har jag ingen aning men så blev det iaf, börjar skratta som en tok och när jag väl är nere på marken igen så vänder jag mig om och får en mega stor kram av SÖTA BARTENDERN, hihi. vi dansar med honom  på slagergolvet de sista 20 minuterna, mycket trevligt. sen hämtar vi jackorna och beger oss hemåt med bil, duktigt rydelius att köra, hur skönt som helst att bara sätta sig i en bil från krogen. väl hemma tvättar jag bort sminket och slänger mig i säng, somnar fort och har sovit helt ostört till halv tolv. det behövde jag, känner mig som en ny människa.

nej nu väntar det fina vädret och willys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0