snöö

först: jag hade en toppen utekväll i lördags, dock trött och sliten på söndagen på jobbet.. men det gick. kom hem och dog i soffan. sov bra natten till måndag och satt med tentan hela dagen igår. (duktiga jag!) nu sitter jag med tentan idag med, skrivit snart tre sidor.. det tar sig det tar sig. mycket ordbajs..

just det, det snöar ute och jag känner att julstämningen kommer i magen, ni vet lugn och mys känslan. tänk vad lite vitt ute kan göra! tur att det lägger sig lite lugn över min annars ångestfyllda mage. plugga upp betyg? NJA.. mycket arbete.. skrev iaf ett mail till veterinärutbildningen och ställde lite frågor. för jag är flera år bort att läsa upp mina betyg.. eftersom alla grundämnen kommer måsta läsas upp, plus att dessa kostar pengar. basåret känner jag mig dock taggad för. och HP, men sen då? hur ska jag göra? plus att jag är antagen på de kurser jag sökte till våren.. hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0