nytt

åh, jag känner verkligen att min vardag är helt ny, nya arbetskollegor, nya uppgifter, nytt nytt nytt. och jag bara älskar det. gänget på rex är super. man kan fråga vilken fråga som helst utan att känna sig dum, cheferna hjälper till överallt, tom i disken. de peppar, motiverar en hela tiden. det känns så underbart bra. stämningen är verkligen på topp! det är så kul! (Jag känner aldrig av mina skavsår.) och sen är det lixom ingen vi och dom känsla, alla vill lära känna alla och alla försöker hjälpas åt överallt. självklart är det kockarna som gör all mat, men vid uppläggning hjälps vi åt och vi diskar bort tillsammans. men det roligaste är egentligen alla nya bekantskaper!

imorgon börjar jag jobba klockan fyra, glögg servering, blir superb. ska även få några till skjortor imorgon, behövs, för man är inte så fräsh efter ett pass, svett, värme, diskvatten, ånga, kaffe, mat.. etc etc. men så är det. och kul är det! snygg jobbar också imorgon. det blir trevligt det.

TACK för mig, ikväll är det DH och det är sista avsnittet för säsongen.. TUNGT

Kommentarer
Postat av: F

jag är glad för din skull Gumman :)

2009-12-09 @ 17:37:33
URL: http://frya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0