lördag

lördag blev en bra dag/kväll. bästa var när Anna dök upp, jag har verkligen saknat min anna, mycket, när hon promenerade in genom dörren till min lägenhet sprang jag upp, kramade henne , det blev gladpirr i magen och det föll en liten glädjetår!
Morkullevägen kan detta med att leverera, och förresten, rödvin och jag är vänner igen, inga flammor på bröstet och inga kli i armvecken, sjukt nice. fyllan tog allihopa och många bilder togs, men inte många var fotogeniq igår.. haha. nu har unneby, thom och majsan varit förbi, vi har sett svärdet i stenen, skrattat, slöat, druckit mängder av kaffe och ätit ostkrokar, som bra dag.

sen har jag även sett pocahontas (eller hur hon nu stavas..) tidigare idag, jag gillar "bakisdagar" när man bara ser film på film och gör inte mycket. nu spelas underbar musik i mina högtalare, och jag funderar på att kanske fixa mig något att äta, men jag har ingen aning om vad jag ska göra för någonting. kanske gröt? kanske makaroner? kanske nått.. äh, det löser sig!

ikväll ska jag till peter och se flickan som lekte med elden, det ska bli mysigt. kanske tar med mig lite glögg också? jo det gör jag nog!

Här bjuder jag på några (inte fab bilder, men någorlunda..)

 




Kommentarer
Postat av: veronica

Sötnos!! Vad fin du är i håret, färgat nytt? puss!

2009-12-07 @ 10:53:28
URL: http://venilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0