julbord

julbord på rex ikväll, sjukt skojsigt, vi sålde mycket glögg idag jag och jens, duktiga vi! söta som vi är kan inte gästerna motstå att handla av oss, sen servering där alla åt som hästar tror jag ikväll.. vi sprang och fyllde julbord hela tiden kändes det som! men kul var det! sen blev det inte riktigt lika kul.. för gammfolet blev fulla, FULLA. det är som inte trevlig atmosfär när gubbar är fulla.. usch, tur man kan hitta på annat än vara ute och plocka disk, sen är det ju som typiskt "jag känner igen dig, KÄNNER jag dig?" "nej," svarar jag "men var känner jag igen dig från? joooooooooo nu vet jag WILLYS, men du är mycket vackrare ikväll" "tack" svarar jag och går. (och dessa var som tur var inga gubbar..) men fulla gubbar som skriker, skrålar och har sig, inte riktigt så jätte charmerande. alla vart less på dom.. sen fick jag sitta i garderoben i typ en timme, sen slutade jag för vi flyttade de hela sju jackorna till andra garderoben istället. skönt. hem i en taxi (eftersom inga bussar fanns att få..) super trevlig taxixhafför, fick lite billigare än vanligt. hur nice som helst.

imorgon då? NOLL planer.. SKÖNT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0