inga problem

"är det så här det känns att vara lycklig, är det inga problem". ja. så är det, jag känner verkligen att jag börjar bli lycklig igen, jag börjar bli lycklig över att vara Linn Öjbrandt, jag tycker om mig själv igen. och som pricken över i:et var jag hos underbara Hannah igår och fixade och donade mitt hår, jag är sååå fab i håret. Efter jag varit hos frisören så hade jag ett sms från Tobbe där han berättade att dom inte kommer ner i helgen, NEJ. jätte JÄTTE tråkigt känns det.. hade sett fram emot denna helg mycket, jätte mycket faktiskt.. hade som planerat hela helgen och den skulle bli superb. men krockar jobb så krockar det. det känns bara SÅ surt.

Jag och Linn var på middagsdate på Olles igår, jag fick dåligt kött, eller snarare det var för mycket grillat så det smakade bara kol, så jag bad om en ny köttbit, servitrisen skötte allting jätte bra, hon plus en till kom tillochmed efter vi ätit upp och erbjöd oss gratis efterrätt med tanke på hur köttet var. och det tycker jag dom gjorde bra, jag blev glad, synd att vi hade bråttom på konsert. (syster sjöng, duktiga syster)

Efter konserten for jag till Vidar där det var samling med willys gänget, kvällen blev lyckad, (dock lite senare än vad jag hade tänkt..) lite diskussioner med Daniel igår, jag tror ändå att vi båda fick med oss något av den. det tror jag verkligen, jag gav honom något att tänka på, och han gav mig. blev väldigt glad och varm inom mig när han berättade att han bryr sig om mig och att han vill se mig lyckas. det var varma ord, som från en storebror. vi borde prata mer om sådant, eller snarare, vi borde sluta prata i gåtor för varandra, och vara öppna och berätta vad vi känner. för mycket tjaffs och för mycket "gå runt den heta gröten". jag vart arg, han vart förbannad, men vi slutade allting bra och med normal ton. ibland behöver man nog bli arg på varandra. den är nog lite nyttigt, eller vad konstigt det där lät.. men ni förstår nog..

Idag har jag varit i skolan, tråkigt att det var sista gången man träffade vissa.. sjukt mycket inlämningar nu. men ändå kul. nu ska jag sätta mig med morgondagens seminariefrågor och vara lite förberedd iaf. kanske inte lika mycket som alla andra.. (hehe)

Kommentarer
Postat av: Anna

..du kan få planera in mig i helgen istället?

puss

2009-12-03 @ 21:55:47
URL: http://annanord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0