duktiga jag

imorse var jag dock inte så duktig när jag lyckades försova mig på min välplanerade lediga dag. (jag ställde väckaren men glömde vrida ploppen åt rätt håll så att väckaren "var på") men efter att ligga en och en halv timme försenad på mitt schema så har jag ändå klarat mig ganska bra, bokade tvätt tid, nu om fyra minuter, i den dåliga tvättstugan. dumt. men jag hittade ingen annan bättre passande tid. sen har jag hela dagen suttit med arbetet, och det börjar likna något.. faktiskt. inte trodde jag detta om mig själv, men jag är faktiskt ganska duktig på att skriva. men det är inte roligt att skriva arbete när man har så mycket träningsvärk som jag har, ont i ryggen, magen, armarna (vänster extra efter vaccinationen) benen, rumpan, nacken. ja allt gör ont, och bara sitta stilla gör det inte bättre.. men nu ska jag upp och röra mig. tvätt nästa! (jag har faktiskt hunnit med att diska undan i köket och konstatera att jag är beroende av koffein)

imorgon ska jag bli fin igen, färgning hos hannah på wish, och innan dess myspysfika med hanna. lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0