underbart.

måndag och tisdag har jag haft dressyrkurs på hippo. för det första, åh vad jag har längtat efter att rida igen, för det andra. jag är så kär så kär i Denver. vilken underbar häst. en vacker dag hoppas jag att han ska bli min. (faktiskit) kursen har gått toppen bra, jag är inte lika rädd för ida längre, var så sjukt nervös. men träningsvärken igår och idag. mumma. tro mig, ajaj i kroppen. men lycklig i själen. imorgon beger jag mig till lycksele , till pollar och hundar och en massa utevistelse, jag hoppas på soligt väder. och kameran ska med!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jo det blir bra. Kollade på ett stall i Ersmark faktiskt men kom fram till att det skulle bli väldigt ensamt.. :)

2009-08-05 @ 22:57:02
URL: http://rillihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0