Luleå

då är det dags för den årliga festen i Luleå stad, Luleåkalaset, och jag är självklart här och styr upp dansen. tre dagars med ett toppen gäng, kan som inte bli bättre!! dock spöregnet vid hemgång från området var inte nice.. men fort gick jag!
bästa igår var när vi kilade in på ett "kinatält", det var helt dött med folk på dansgolvet och alla satt och hade det lagom trist vid sina bord, vi gick runt och taggade upp alla, när vi for från tältet var det fullt på dansgolvet och leenden på allas läppar, yes. good work girls. har blåmärken på knäna och ont i en vad, det måste ju visa tecken på en toppen kväll! super nice att vara här, ni missar nått! vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad snäll du är! Jag ligger faktiskt sömnlös om nätterna bara för jag inte kan bestämma var jag ska ha dom.. men det blir nog hemma hos Marlene bortanför Vännäs :)Men du får hälsa på henne! :)

2009-08-02 @ 22:45:30
URL: http://rillihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0