valborg

morgonen börjar klockan sex imorse av en katt som ville gå ut, sen har jag sett på Så ska det låta, är inne på mitt andra program nu, för er som känner mig väl, ja jag älskar det programmet. bland det bästa jag sett någonsin är detta klipp: för det första låten, helt underbart vacker, sen bara hur hon leder musikerna, vilken artist. underbart (observera petersettmans min)




planer för dagen? ja, jag ska nog iaf försöka ta mig en cykeltur till mariehem och hämta min mobil laddare som jag lyckades glömma igår i mitt packande, sjukt mycket packning, en full ikeapåse, dator och matkasse, galet drygt att ta det på bussen, men jag lyckades iaf glömma batteriladdaden. menmen, ett stort skäl till att få sig en cykeltur. känns dock skönt att vara ledig idag, gårdagen var galen på jobbet, och dagen lär vara värre.
ikväll då? blir grillning öst på stan med ett bra gäng, känner mig peppad och laddad. mycket trevligt.

btw Marcus Fagervall, han är lite små het faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0