tisdag

andra dagen tillbaka på jobbet. förra veckan var jag ledig i sju dagar, underbart. tog min "semester" till Lycksele, till kusin och hennes Pasi, med elva hästar och 30 hundar, jag har haft en bra vecka med andra ord. jag har även kommit på vad jag vill göra i mitt liv. helt seriöst nu. jag vill bli ridterapeut, så nu blir det att börja läsa arbetsterapeut programmet (nån gång i framtiden), jobba i två år och sedan söka in till ridterapeutprogrammet i östersund. yes. det kommer bli toppen, funderar starkt på eget företag där jag tar emot patienter med ångest, ätstörningar, psykiska störningar och de som t ex fått en stroke och fått förlorad rörelseförmåga. jag längtar till jag är klar.

jag har inte bloggat på hundra år, jag vet, men jag har verkligen inte haft någon ork, därav min lediga vecka. jag måste verkligen bli bättre på att lyssna på mig själv. förresten har mitt nya liv börjat idag, inge mer gottigott, frukt vid sötsug. och ni får allt hjälpa mig, hur sur jag än blir, för min egen skull.

jag tycker inte om dig, men jag tycker synd om dig.

vissa människor kommer in och tar plats i ens liv, vissa människor är bara så underbart bra. vissa kommer in i helt rätt tillfälle, och det är sånt som jag tycker är så bra. bara hur bra som helst.

jag har en ny bra låt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ridterapeut? Jag trodde nästan du lagt av med hästarna (chockad!) :P

2009-04-30 @ 00:55:57
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0