imorgon är det sista dagen av april

var har april månad tagit vägen? hur fort kan egentligen en månad gå? helt galet att det är valborg imorgon. efter en stressig dag (ont i magen dag) så har jag äntligen parkerat mig i mitt hem för de närmaste dagarna, jag sover nämligen i ersmark i helgen. så nu håller jag på att laga mig lite mat och har satt igång en tvättmaskin, (man måste ju passa på när man ändå har en tvättmaskin i samma hus) till middag idag blir det chili corn carne. det blir gott. och jag har varit duktig, har inte köpt något gotti, tog inte ens en tårtbit på jobbet idag, (fastän tårtan såg sjukt god ut!) Rashid fyller nämligen år idag, så Lotta hade med sig tårta, söt som hon är. ikväll blir det bara att ta det lugnt och prata med katten, mys!

och ja, kelly clarkson är sjukt bra. texter, röst, musik, I love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0