senare

nu har jag varit och fikat hos min ny fyllda artonåring, fy vad mysigt! Synd bara att man är så seg idag! Jag tror jag har för mycket i min hjärna att den går på högvarv (=dålig sömn), men jag kan som inte sätta ord på det.
som jag och frida sa i bilen, vi tänker mycket och sen då man funderat länge nog så kan man förklara det med ord och då pratar man ut, men det är så svårt!
 
Jag är som inne i någon tänka period, hela dagen har jag varit som inne i en egen bubbla. Jag vet iaf en sak och det är en saknan som ligger och gnager så jag blir galen. plus att jag egentligen vill vara modigare än vad jag själv egentligen är. sen tycker jag så synd om min katt, jag vet inte vad man ska göra.. typ inge hår på kroppen längre, fick lite ångest då jag tittade på honom idag. han ser ut som en skabb katt, men det är inte hans fel att hans kropp bildar mega tovor som bara kakar ihop sig så man inte hinner kamma ut dom. 

en annan sak som är säker, är att jag är så stolt över dig!


jag är alldeles för mån om
alla runt i kring mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0