bal noja

nu är det snart balen, förstå idag är det exakt två veckor kvar! Var tog värmen vägen för det första? Jag har halv klart någon som sminkar mig, fick lite ont i magen då Stavert gav mig minen som jag fick i måndags. Men det löser sig alltid tillslut! ska iaf till min kavaljer snart och fippla ihop en snygg outfit åt honom! Det kommer bli så roligt så roligt! dock lite nervigt också, men det ska det nog vara! Blir mysigt att mingla med gänget innan iaf. tur att det blir lite champagne också så man blir lite lugn i skinnet. Har inte ens sett hur bilen ser ut. Tur att jag iaf har en underbar klänning, en perfekt frisyr, underbar kavaljer och ett gott humör! (Plus att mina skor är fina också!)

SNART DH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0